Incep sa exagereze astia

acum cam o luna am fost la bestbuy  sa vad cum sta treaba cu laptoapele.  Era acolo anunt ca sa aplici pt card de credit la ei ca e misto. Intreb pe unul de acolo daca eu pot primi credit avand in vedere ca is nou prin tara asta  lu peste prajit. Ala zice sa completez formularul , eu zic ca am doar 30 de zile in USA ala imi da formularul si pix. Iau si completez formularul lui peste prajit, stau puti la coada, astept cateva minute si imi zice ca is respins. Atunci am cerut 700 de dolari credit, a doua zi am fost si am cerut 150 iar peste cateva zile mi-au venit scrisori acasa ca is respins sa ma fac si de ras la lume.
De 3 saptamani incoace to cercetez preturile si imi fac calcule daca sa iau laptopul de 300 de dolari sau ala de 369. Azi imi iau curaju-n dinti si merg cu cash la ei, daca nu vor credit sa le dau bani. Ma uit eu pe acolo aveau 2 la 299. Zic ca il vreau pe unu din ele, cica nu au il au pe stoc , zic bine da-l pe alalalt de 299 nici asta nu e pe stoc dar imi recomanda pe ala de 349. Nu mi-a placut ala, zic il vreau pe ala de 449. Zice bine 500. Cum 500 ca scrie 449, nu ca mai sunt si taxe.  Na am plecat fara laptop.
Tot de vreo 3 saptamani ma chinui sa fac un curs de cateva ore, obligatoriu pentru permisul de sofer. In fiecare saptamana am trecut pe acolo si am intrebat, mi-au zis sa vin direct la ora 6 fara 6 ca nu e problema. Nu am reusit sa ajung din cauza magazinului alcoolic insa azi m-am enervat, am investit vreo 15 dolari in mexican, i-am luat mancare chinezeasca suc si fructe ca sa pot lipsi fara griji. Merg la 6 fara 5 la curs nu mai era loc.
La chinezoaica de la mancare chinezeasca cred ca ii place de mine. Ea ar fi frumusica dar are  ooarecare vulgaritate care nu ma incanta. Toate  chinezoaicele is asa. Oricum, chiar daca ii place tot m-a taxat cu vreo 5 dolari in plus. Poate asa isi manifesta chinezoaicele afectiunea. Nu i-am zis nimic ca  eram prea nervos.
maine merg sa vad cat costa biletul de tren pana in Romania. Parca vad ca nu au pe stoc sau eu stiu ce mai inventeaza si astia la gara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu