Emisiunea preferata

Emisiunea preferata? Cred ca as putea spune Masterchef, fara ezitare. Emisiunea imi place, concurentii, nu. Am vazut si editia trecut, si in comparatie cu cei de data trecuta, cei de acum, sunt mult sub ei. Imi place totusi sa ma uit, fiindca mai invat si eu cum sa mai tai o ceapa, fara sa ma tai :), sau fara sa lacrimez, mai aud si eu ingrediente noi. Plus ca imi plac tare mult chefii aia :). Da, uneori mi se par super duri, dar dupa cate mi-am dat seama nu e lucru usor sa gatesti mancare perfecta pentru 300 de oameni.
 
Nu am putut sa nu observ ca atat in editia trecuta cat si in aceasta, au fost asa zilele casnice. E drept ca prima a fost a dracului rau, insa macar aia gatea bine, facea mancaruri sofisticate, deserturi interesante, insa asta de acuma, chiar nu-si avea locul in emisiune. Ce ma intereseaza pe mine ca tu esti actrita si ti-ai pus silicoane. Pai tu ai venit sa gatesti sau sa te dai in spectacol? Si mi-am dat seama ca ea de fapt venise pentru spectacol. Nu prea am vazut-o gatit mancaruri simandicoase. Acuma fara lispa de modestie si eu puteam gati ce a gatit ea. Si mai este o concurenta enervanta rau, Maria nu stiu cum, cu freza de arici. Tot timpul are ceva de comentat. M-a enervat la culmea atunci cand trebuia sa faca curat pe bricul Mircea si ea nu, cum sa faca curat, ca o vede mama ei si doamne ce o sa zica. Ea nici acasa nu da cu mopul? Bine ca faci mancare acasa. Dar vasele le speli? as fi fost curioasa sa stiu. Probabil a avut noroc castigand si ea o proba.
 
Cu toate astea imi place sa ma uit fiindca sfaturile celor trei chefi sunt chiar utile. Insa nu imi plac acele comentarii acide intre concurenti, bocitoarele de dupa fiecare proba. Bai nene daca stii ca nu rezisti stresului de ce naiba mai mergi la emisiune? Sa te faci de ras? Sa bocesti din 5 in 5 minute?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu