Vanzatoare ofticate

Exista la noi in oras un magazin, care s-a extins in aproape toate cartierele orasului. E un fel de supermarket mai mic. Intr-o vreme imi placea sa merg sa fac cumparaturile de acolo, insa de vreo cativa ani incoace, nu intru in magazin decat daca chiar nu am de ales. De ce? Pai de-aia, fiindca toate, dar absolut toate vanzatoarele au niste fete de zici ca eu le-am pus sa lucre acolo, si eu le dau salariul lunar. Toate sunt nervoase, iritate, agitate si urla la tine daca nu vrei sa cumperi salamul cerut ca nu e proaspat. Pai stai asa nenica, pe banii mei cumpar ce vreau eu. Pe mine nu ma intereseaza ca patronul tau e un nesimtit si te pune sa hamalesti, femeie fiind, si iti mai da si un salariu de mizerie.
 
Tin minte ca la un moment dat, am vrut sa intru in magazin sa-mi cumpar niste tigari. In zona in care stateam, erau doua astfel de magazine: unul mare si unul mic. M-am dus la cel mic. Si cand ajung acolo, ce sa vezi nene, o coada din magazin pana la iesirea din acesta. Am zis totusi hai sa intru sa vad ce se imparte. Cand colo ce sa vezi, una dintre vanzatoare nu avea voie sa puna mana pe alcool si pe tigari, pocaita fiind. Mama, ce stare de nervi m-a luat in secunda aceea. Cum saracie sa angajezi un om pe postul respectiv si madama sa nu puna mana pe tigari si bautura. Du-te atunci si vinde haine sau papuci, dar nu alimente sau lucruri care din punctul tau de vedere, ca si vanzatoare sunt considerate un mare pacat.
 
Prin urmare m-am hotarat sa nu mai intru in magazinele de acest gen. Mai mult imi dau seama ca patronul nu are nicio treaba cu viata lor. Adica, femeie fiind ridica ele, la cutii cu legume, de le sar capacele. Au un salariu de nimic si nu au nici macar o zi libera de sarbatori. Nici macar cea care se primeste legal de la stat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu