Tu mergi in directia viselor tale?

E tarziu. Ma uit pe net dupa "hoteluri trei stele" pentru vacanta de vara. Sunt obosita de atata munca pentru patronul care nici nu stie ca exist si imi asigura un salariu echivalent cu nota lui de plata de la restaurant, de joi seara. Nu mi se pare corect, nu am ales eu asta. Parca a ales altcineva pentru mine. Ah, da. A ales slaba oferta de munca de pe piata. Romania e intr-o tranzitie care nu se mai termina. De fapt nu cred ca nu a existat vreodata. Suntem in tranzitie de cand ne-am format ca populatie. As spune popor dar el nu mai exista de la caderea comunismului caci capitalismul asta prost interpretat si aplicat, de la noi, a facut romanul sa lupte numai pentru el si sa imbratiseze un carpe diem dus la extreme. Dar sa revenim la hoteluri.

De curiozitate, fac o cautare si pentru “hoteluri de patru stele in Bucuresti” pentru ca de multe ori, pretul e foarte similar cu cel de la trei stele si serviciile sunt la fel de bune la ca cinci. Preturile sunt mari. Mult prea mari pentru un salariu mediu, ca al meu, insa am mare noroc ca mai suplimentez cu banii pe care ii iau chirie pe garsoniera mea din Crangasi. Deocamdata locuiesc cu parintii ca asa pot sa economisesc mai mult. Visez. Visez sa vizitez lumea in lung si in lat, visez la hoteluri si vacante de neuitat si stiu ca doar prin munca, visele vor deveni realitate. Mai stiu ca e important sa ai vise marete pentru a te impinge spre mai mult si spre mai bine. Pentru a te autodepasi si pentru a iesi din aceasta capcana impusa de sistemul de stat, de niste oameni care nu isi vad decat propriile interese si au uitat de mult ca atributia statutului e sa fie alaturi de popor, alaturi de oameni. Nu te poti increde in asta , asa ca increde-te in tine si in fortele tale si daca visezi sa ajungi pe o plaja din Dubai, la cel mai luxos hotel, atunci mergi in directia visului tau. Drumul poate fi mai lung dar merita calatoria si mai ales odata ajuns la destinatie, odata ce ti-ai implinit un vis, vei simti cea mai mare satisfactie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu