Trei ani de la tragedia de la Maternitatea Giulesti

Nu pot sa cred ca au trecut trei ani de atunci.Imi amintesc cand am vazut prima data  imaginile, pentru o clipa m-am pus in locul mamelor ce ieseau plangand din saloane. Degeaba m-am pus, ca nu puteam simti ce simteau ele atunci. Pot doar sa va zic ce am simtit cand m-am uitat la D. mea. Imi venea sa urlu la gandul ca ar fi putut fi ea acolo, insa ii multumesc lui Dumezeu ca nu s-a intamplat asa.
 
Mi se pare strigator la cer, sa se întample asa ceva. Cand le vedeam pe gravide si pe proaspetele mamici iesind in stare de soc...In mintea mea, mereu rasuna aceeasi intrebare: De ce? De ce niste suflete nevinovate au trebuit sa plateasca ptr incompetenta unor oameni fără suflet???? Si asa copiii aceia erau cat un pumn, si au fost nevoiti sa se lupte si cu arsurile!!!!! Cred ca pentru un părinte nu exista durere mai mare decît aceea de a-ti pierde copilul. Un copil pe care l-ai crescut, l-ai ţinut la pieptul tău... Dar săracele mame, astea nici măcar nu au apucat sa ii strîngă in braţe, sa-i pupe, sa le vorbească!!!!
 
Imi amintesc de o mamica a carei bebelas murise, dand un interviu la TV. Saraca de ea, parca era hipnotizata...Se vedea ca era sfasiata de durere... Stiti, mi-ar placea sa se puna in situatia acestei mame, toti incompetentii care au provocat aceasta tragedie. Si ca de obicei nimeni nu a platit, fiindca asa e in Romania! Cine a fost  de vina oare ptr tragedia asta, intr-un final? Normal ca asistenta, care probabil era ea singura la atita copii. Directorul a primit o amenda.La banii lui asta ii fix egal cu 0. Oricum bebelusii aceia nu vor fi readusi la viata...
 
Parintii bebelusilor, vor primi despagubiri, cica.Si ce daca? Ce sa faca cu banii aia? Copiii aia sigur nu vor invia. Probabil ii vor ajuta pe cei care au supravietuit, sa scape de cicatrici, dar … banii niciodata nu ii vor aduce inapoi pe acei bebelusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu