Vizitând Brăila

Prietenul meu stă de ceva vreme în Brăila, cu munca. La un moment dat, după weekenduri în care venea mereu în Constanţa, mi-a propus să vin la el. La început nu mă tenta ideea, pentru că nu îmi suna Brăila ca a fi un oraş interesant de vizitat, însă în cele din urmă am acceptat să-i dau o şansă.

Bineînţeles că înainte de a pleca, am făcut o scurtă documentare cu privire la oraş şi am căutat locuri ce meritau vizitate. Am descoperit  parcul Monument, care este unul dintre cele mai mari din ţară, aşa că l-am trecut pe listă. Când l-am văzut, mi-a plăcut foarte mult şi am rămas surprinsă de dimensiunile lui. Însă fiind o zi friguroasă de februarie, nu erau foarte mulţi cei care se angajaseră la o plimbare. Aşa că părea uşor  sinistru, fiind cu pomii goliţi de frunze şi nu foarte populat. Tocmai de aceea, am hotărât să nu ne îndepărtam foarte tare de ieşire. Mai ales că, într noi fie vorba, Brăila nu are o reputaţie ca fiind cel mai liniştit oraş.

Alt obiectiv turistic de pe lista mea a fost Teatrul Maria Filotti. M-am bucurat de acest loc, mai ales că am avut ocazia să merg şi la o punere în scenă a Conului Leonida faţă cu Reacţiunea. Fiind o piesă cu doar trei personaje, acesta s-a ţinut în sala mică. Însă, am înţeles că sala mare, pe lângă spaţiul generos, are şi un decor pe măsură. De asemenea dispune de loji, balcoane şi candelabre, iar cortina are elemente ce împletesc atât istoria oraşului cât şi conexiunea cu teatrul.

Mi-a plăcut foarte mult şi centru vechi, care pe alocuri semăna cu cel din Braşov. Iar unele vitrine de magazin erau chair foarte atrăgătoare. Rochiile croşetate sau din dantelă şi bluzele cu gulere girlie, îmi făceau cu ochiul.

În general, oraşul nu s-a arătat prea rău. Cu toate că pe multe străzi nu erau iluminate, trecerile de pietoni erau sterse, iar traficul foarte agresiv şi multe străzi cu gropi, am găsit si locuri care m-au binedispus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu